joi, 5 martie 2009

Judecati-ma ieseni!

Dragi ieseni, nu am putut fi de acord ca banii nostri sa mearga catre constructia unui nou sediu al Consiliului Judetean, in valoare de aproximativ 10 milioane de euro. Am considerat ca altele sunt prioritatile actuale in contextul crizei financiare, asa incat am fost unul dintre cei cinci consilieri judeteni care am votat impotriva acestui proiect.

video



Avem nevoie de investitii care sa genereze noi locuri de munca, avem nevoie sa asiguram cofinantarea proiectelor depuse de catre primariile din judet, avem nevoie de drumuri judetene pe care intradevar sa putem circula.

video


Judecati-ma daca am facut rau sau bine!

Un comentariu:

  1. Radu, in locul tau nu m-as pripi cu declaratii categorice.Veti avea, in curand, vicepresedinte si veti vota restul fazelor proiectului cu doua maini. Voi ati vrut doar sa negociati. Se pare ca ati reusit. Felicitari si spor!

    Marius DANGA

    RăspundețiȘtergere